چرا اپوکسی بهترین گزینه برای کفپوش رستورانی است

کفپوش رستورانی اپوکسی

چرا اپوکسی بهترین گزینه برای کفپوش رستورانی است

انتخاب کفپوش رستورانی

وقتی صحبت از انتخاب کفپوش برای آشپزخانه تجاری و یا کفپوش رستورانی می‌شود، گزینه های زیادی وجود دارد که تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه را برای شما دشوار می‌کند. معیارهای زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب کفپوش رستورانی و آشپزخانه‌ی صنعتی مورد ارزیابی قرار گیرد، از جمله بودجه، زیبایی، عملکرد، تمیز بودن، زمان نصب و غیره. بهتر است قبل از انتخاب، انتظارات خود را از کفپوش لیست و اولویت بندی کنید.

گزینه‌های کفپوش رستورانی زیادی در حال حاضر در بازار موجود است و دانستن این نکته که کدام یک برای آشپزخانه تجاری شما بهترین انتخاب می‌باشد کمی سخت است.

برخی از مواردی که باید در نظر گرفت این است که کفپوش باید متشکل از یک ماده بادوام باشد که در برابر لک و رطوبت مقاوم بوده و از همه مهمتر تمیز کردن و نگهداری آن آسان باشد. از سویی دیگر کفپوش رستوران و یا آشپزخانه‌ی تجاری شما همیشه باید با الزامات بهداشتی محلی مطابقت داشته باشد، بنابراین بهداشت مهمترین نکته‌ای است که باید در نظر داشته باشید و کفپوش مناسب می‌تواند به شما اطمینان دهد که نیازهای بهداشتی شما برآورده می‌شود. از طرف دیگر شما همچنین باید کفپوشی را انتخاب کنید که از نظر زیبایی مطبوع باشد.

وقتی همه اینها را در نظر می‌گیریم، ما معتقدیم کفپوش اپوکسی بهترین گزینه کفپوش برای آشپزخانه تجاری و رستوران شماست که در ادامه با ذکر دلایلی این ادعای خود را اثبات خواهیم کرد.

کفپوش رستورانی اپوکسی از دوام فوق العاده‌ای برخوردار است

شاید تعجب کنید اگر بدانید کفپوش اپوکسی هفت برابر کفپوش بتونی دوام و ماندگاری دارد. اگر محیط شما کف بتونی دارد، پیشنهاد می‌کنیم برای ماندگاری بیشتر یک پوشش اپوکسی روی آن اضافه کنید. کف‌های بتونی متخلخل هستند و استفاده از پوشش اپوکسی برای جلوگیری از نفوذ مایعات به بتن و جلوگیری از گرد و غبار، کف شما را به سطحی غیرمتخلخل تبدیل می‌کند.

اپوکسی در مقایسه با کف بتونی، در مقابله با هرگونه نشت شیمیایی یا اسید ها مقاومتر است و از این طریق مانع از ایجاد ظاهری زشت می‌شود.

کفپوش رستورانی اپوکسی ظاهری زیبا و خوشایند به ارمغان می‌آورد

اپوکسی به دلیل قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده، چشم نواز است. شما می‌توانید کفپوش آشپزخانه تجاری خود را کاملاً مطابق میل خود تنظیم کنید. الگوها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی برای انتخاب وجود دارد و شما حتی می‌توانید کفپوش خود را رنگی آمیزی کنید و با نشانه گذاری‌های مناسب، مناطق کاری جداگانه ای ایجاد کنید که اهداف مختلفی برای آشپزخانه را نشان دهند.

کفپوش رستوران و آشپزخانه تجاری اپوکسی به دلیل ظاهر زیبا و همچنین توانایی افزایش 200 درصدی روشنایی محیط باعث بهبود روحیه‌ی کارکنان می‌شود. محیط های روشن باعث می‌شوند رستوران شما بسیار تمیزتر و چشمگیرتر به نظر برسد که خود در جذب مشتری نقش بسزایی دارد.

کفپوش رستورانی

شما می‌توانید برای افزایش زیبایی و جلوه‌ی بصری رستوران خود از کفپوش‌های سه بعدی (3D) اپوکسی نیز در تمام و یا بخش‌هایی از محیط استفاده کنید.

نصب و نگهداری کفپوش رستورانی اپوکسی آسان است

از آنجا که اپوکسی در مدت زمان کوتاهی پخت می‌شود از این رو نصب اپوکسی سریع و آسان است و به همین دلیل مقرون به صرفه ترین گزینه کفپوش است. بنابراین مدت زمان تعطیلی رستوران شما کاهش می‌یابد. پوشش کف اپوکسی همچنین در مقابل خراش مقاوم است و قابلیت تحمل تردد بالا و تجهیزات سنگین را دارد و از این رو به محافظت از کف زیرین فضای شما تا سال‌ها کمک می‌کند.

کفپوش رستورانی اپوکسی ایمنی و بهداشت را فراهم می‌کند

کف رستوران و آشپزخانه تجاری به دلیل ریختن غذا و نوشیدنی، و همینطور تردد زیاد کارکنان و مشتری‌ها نه تنها احتمال لیز خوردن افراد را افزایش می‌دهد بلکه محیطی مستعد برای رشد انواع قارچ‌ها، آلودگی ها و میکروب‌ها فراهم می‌کند که تمامی این مسائل سلامتی افراد را به خطر می‌اندازد.

کفپوش رستورانی اپوکسی دارای یک سطح صاف و بدون درز و خاصیت آنتی میکروبیال است که مانع از تجمع گرد و غبار و یا رشد و تجمع باکتری‌ها می‌شود. موضوع مهم دیگر ایمنی کارکنان است. شما می‌توانید با انتخاب کفپوش مناسب احتمال بروز خطرات را تا حد قابل توجهی کاهش دهید. این نوع پوشش کف در برابر لغزش، آتش و حرارت مقاوم بوده و یک گزینه‌ی مناسب برای کفپوش رستوران و آشپزخانه تجاری شما است. همچنین امکان استفاده از کدها و نشانه گذاری‌های رنگی روی پوشش اپوکسی، باعث افزایش دقت و ایمنی در محل کار می‌شود.


گردآوری، ترجمه و تالیف: واحد تولید محتوای گروه صنعتی مکرر – اعظم مواساتی

منابع:

استفاده از مطالب مکرر بلاگ تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم به مطلب مجاز می‌باشد و در غیر این صورت پیگرد قانونی خواهد داشت.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *