کفپوش اپوکسی و پوشش اپوکسی

کفپوش اپوکسی و پوشش اپوکسی

کفپوش اپوکسی و پوشش اپوکسی

در این مقاله کفپوش اپوکسی و پوشش اپوکسی را بررسی می نماییم

کفپوش اپوکسی
کفپوش اپوکسی با توجه به خواص برجسته مکانیکی، شیمیایی و بهداشتی، بهترین انتخاب برای محافظت از سطوح بتنی در مقابل عوامل مخرب مکانیکی و شیمیایی می باشد. چسبندگی بالا، مقاومت در برابر فشار و ضربه، مقاومت در مقابل خوردگی ناشی از عوامل شیمیایی، واترپروف و غبارگریز، بهداشتی و بدون درز بودن، و همچنین قابلیت اجرا به صورت عایق و یا هادی جریان های الکتریکی، از ویژگی های برجسته این محصول می باشد که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می نماید.
این ویژگی های برجسته موجب گردیده که از کفپوش اپوکسی در سطوح پالایشگاه ها و صنایع پتروشیمی، نیروگاه ها، صنایع خودرویی، صنایع آب و فاضلاب، صنایع بهداشتی، دارویی و غذایی، صنایع برق و مخابرات، بیمارستان ها و کلینیک ها، کشتارگاه ها و مرغداری ها و همچنین در سایر صنایع استفاده شود.
از دیگر خصوصیات کفپوش اپوکسی می توان با ارائه در رنگ های متنوع، قابل اجرا به صورت صیقلی و ضد لغزش و سه بعدی با عمر مفید بسیار طولانی و سرعت در ترمیم اشاره کرد.

پوشش های محافظتی اپوکسی
ساختار شیمیایی اپوکسی اجازه می دهد که با آن محصولات متنوعی با خواص گوناگون تولید نمود. پوشش های محافظتی یکی از آن محصولات به شمار می رود. پوشش های محافظتی اپوکسی به دلیل محافظت از عوامل محیطی مانند خوردگی و سایش، تحمل درجه حرارت های بالا، مقاومت در برابر نور خورشید و مواد شیمیایی و نفتی، در عایق کاری لوله ها و مخازن، پوشش محافظتی سطوح بتنی و فلزی، پوشش سطوح شناور در آب، محافظت از سطوحی که در معرض فرسایش و خوردگی ناشی از فعل و انفعالات شیمیایی و محیطی می باشند، متناسب با کاربری با مقاومت های مورد نیاز در این واحد صنعتی تولید و ارائه می گردند.
چسبندگی بالا، قابلیت ضخامت گیری نامحدود، امکان استفاده با الیاف آلی و معدنی، اجرای یکپارچه و بدون درز، قابلیت استفاده جهت پوشش مخازن آب آشامیدنی و مواد غذایی به دلیل بهداشتی بودن، از دیگر خصوصیات این محصول می باشد. تنوع رنگ، عمر مفید طولانی، سرعت در ترمیم، حجم کم و سبکی از دیگر مزایای این محصول به شمار می رود.

استفاده از مطالب مکرر بلاگ تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم به مطلب مجاز می‌باشد و در غیر این صورت پیگرد قانونی خواهد داشت.

به اشتراک بگذارید

نظرات (2)

  • محمد پاکباز Reply

    سلام وقت شما بخیر با تشکر از سایت خوتون دو تا سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    1- مواد اولیه پوششهای اپوکسی چی هست ؟ شما دارید ؟ قیمت هر کیلوش چقدره ؟
    آیا نیاز به تخصص خاص داره ؟
    2 – فوم سخت پلی اورتان از چه نوع پلی اول و چه نوع ایزوسیاناتی استفاده میشه قیمتهاش چقدر هست ؟

    1399-11-21 at 11:57
    • گروه صنعتی مکرر

      با سلام و احترام
      لطفا جهت دریافت اطلاعات و قیمت محصولات گروه صنعتی مکرر با شماره 02188053105 داخلی 341 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق وبسایت http://www.mokarrar.com در قسمت تماس با ما، به صورت آنلاین و از طریق واتساپ سوالات خود را مطرح فرمایید.
      با تشکر و تجدید احترام

      1399-11-25 at 09:28

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *