رونمایی از خط جدید محصولات دانش بنیان هولدینگ مواد مهندسی مکرر توسط معاونت محترم ریاست جمهور

مراسم رونمایی از محصولات دانش بنیان

رونمایی از خط جدید محصولات دانش بنیان هولدینگ مواد مهندسی مکرر توسط معاونت محترم ریاست جمهور

مراسم رونمایی از خط جدید محصولات دانش بنیان هولدینگ مواد مهندسی مکرر توسط معاونت محترم علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری جناب آقای دکتر دهقانی و استاندار و مدیران عالی رتبه استان قزوین صورت پذیرفت.

در این رویداد از دستاورد های تحقیقاتی و پژوهشی هولدینگ مواد مهندسی مکرر در دستیابی به تولیدات دانش پایه بازدید به عمل آمد مدیر عامل هولدینگ مواد مهندسی مکرر جناب آقای دکتر محسن گل پور ضمن ارائه آخرین دستاوردهای هولدینگ مکرر در زمینه تولیدات دانش بنیان، نسبت به وجود چالش ها و مشکلات پیش روی صنعتگران مطالبی را ایراد نمودند.

محصولات دانش بنیان هولدینگ مواد مهندسی مکرر

جناب آقای دکتر دهقانی در انتهای بازدید ضمن تحسین هولدینگ مواد مهندسی مکرر جهت دستیابی به محصولات استراتژیک در حوزه صنایع شیمیایی، پیش بینی نمودند که هولدینگ مواد مهندسی مکرر قادر خواهد بود در افق 1410 به یکی از ده شرکت برتر در حوزه صنایع شیمیایی در منطقه تبدیل شود.
همچنین قول مساعدت برای کمک در حل مشکلات و معضلات پیش روی هولدینگ مواد مهندسی مکرر توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان از دیگر نتایج این رو نمایی بود.

گالری تصاویر 

منابع: خبرگزاری ایسنا ، خبرگزاری آنا ، صنعت نیوز ، خبرگزاری برنا

استفاده از مطالب مکرر بلاگ تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم به مطلب مجاز می‌باشد و در غیر این صورت پیگرد قانونی خواهد داشت.

به اشتراک بگذارید