عایق پلی یورتان در ساختمان های اداری و صنعتی

عایق پلی یورتان

عایق پلی یورتان در ساختمان های اداری و صنعتی

پنل های کامپوزیت

پنل های عایق پلی یورتان یکی از منعطف ترین اشکال سازه های سبک هستند. این پنل ها انعطاف در طراحی، بازده بسیار بالا و کیفیت عالی را فراهم می آورند. پنل های عایق پلی یورتان با داشتن درزهای هوابندی شده کارایی بالایی در حفظ دما و استمرار عایق بندی دارند. علاوه بر پروژه‌های صنعتی و انبارها، پنل های عایق پلی یورتان امروزه در خرده فروشی ها، پخش محصولات، تفریح و سرگرمی، کسب و کار، سردخانه ها، حمل و نقل و بخش انرژی و همچنین در بیمارستان ها، مدارس، خانه ها و آپارتمان ها، استفاده شده و قابل مشاهده هستند.

عایق پلی یورتان در سقف های مسطح

به علت مقاومت بالا در برابر فشردگی، عایق پلی یورتان قابلیت تحمل تردد و عبور و مرور را دارد. این یک قابلیت کلیدی برای جلوگیری از جمع شدن آب، آسیب دیدن ممبران و یا نفوذ آب می باشد.

پلی یورتان در سیستم کامپوزیتی عایق حرارتی خارجی (ETICS)

عایق پلی یورتان یکی از نازک ترین راهکارهای عایق کاری را در عین حفظ کارایی بسیار بالا ارائه می کند. عایق پلی یورتان بهترین انتخاب در هنگام تعویض نمای ساختمان است چرا که منجر به نشت حرارتی (Cold Bridging) نخواهد شد.

عایق بندی داخلی با صفحات لمینت پلی یورتان

روش عایق کاری دیوارهای داخلی مناسب هنگامی است که اجرای عایق خارجی به دلایل زیبایی شناختی یا مرتبط با فضا، غیر ممکن باشد. عایق های پلی یورتان به بلوک های Plasterboard چسبیده و می توانند به وسیله چسب و یا روش های مکانیکی روی دیوار نصب شوند.

عایق کف پلی یورتان

عایق بندی کف ساختمان، می تواند باعث صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی شود اما غالبا مورد غفلت قرار می گیرد. راهکارهای بسیار نازک مبتنی بر عایق های پلی یورتان، به معنای کاهش عمق کندن کف، جهت استقرار سازه کف است. صرفه جویی هزینه ها برای تنها 50 میلی متر عمق در کف ساختمان می تواند بسیار قابل توجه باشد.

عایق پلی یورتان برای درب ها

عایق پلی  یورتان یکی از نازک ترین راهکارها برای عایق کردن درب ها با کارایی بسیار بالا را ارائه می کند.

استفاده از مطالب مکرر بلاگ تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم به مطلب مجاز می‌باشد و در غیر این صورت پیگرد قانونی خواهد داشت.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *