خبرنامه پلی یورتان دوره جدید شماره پنجم

خبرنامه پلی یورتان دوره جدید شماره پنجم

خبرنامه پلی یورتان دوره جدید شماره پنجم

خبرنامه پلی یورتان دوره جدید شماره پنجم

اخبار خارجی

راه‌اندازی پروژه 180 هزار تنی شانگهای برای ساخت آینده­ ای بهتر با هدف کاهش انتشار کربن

شرکت POP یا Polymer Polyol Changhua، خط تولید 180000 هزار تنی POP را در 20 سپتامبر 2023 رونمایی نمود.

این پروژه به طور همزمان با انجمن فناوری فوم پلی یورتان بر مبنای کاهش انتشار کربن و سازگاری با محیط زیست ادامه یافت. در این رویداد بیش از 160 شرکت کننده از جمله نمایندگان Changhua Chemical، Changshun Group و چهره‌های کلیدی صنعت حضور داشتند.

راه اندازی واحد 180000 تنی POP، عرضه محصولات POP با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست را به بازار تضمین می‌کند. در این میان، انجمن صنعت پلی یورتان چین، نقشی محوری در اتصال شرکت‌ها و صنایع ایفا کرده است.

شرکت Covestro ظرفیت فیلم‌های TPU را در آلمان افزایش می‌دهد

Covestro ظرفیت‌های تولید خود را برای فیلم‌های پلی یورتان ترموپلاستیک (TPU) در محدوده Platilon® و همچنین زیرساخت‌ها و تدارکات مرتبط در Bomlitz، نیدرزاکسن و آلمان گسترش داده است.

(فیلم‌های پلی یورتان Platilon طیف گسترده‌ای از ترکیبات پلیمری با خواص مکانیکی، شیمیایی و حرارتی می‌باشد که به دلیل استحکام مکانیکی و قابلیت انبساط و انعطاف پذیری بالا در محیط‌های سرد، مورد توجه هستند. فیلم‌های Platilon® TPU در برابر حرارت، سوراخ شدن و سایش نیز مقاوم هستند)

برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد جهانی برای فیلم‌های چند لایه TPU ، ظرفیت‌های جدیدی در نظر گرفته شده است. این فیلم‌ها در داخل خودرو و برنامه‌های کاربردی دیگر از جمله فیلم‌های تخصصی تنفسی و فیلم های غیرقابل نفوذ آب جهت مراقبت از زخم‌ها و سایر کاربردها استفاده می‌شود.

خبرنامه پلی یورتان دوره جدید شماره پنجم

دکتر تورستن درایر، مدیر ارشد فناوری Covestro در مراسم افتتاحیه گفت: “با در نظر گرفتن افزایش ظرفیت، موقعیت خود را به عنوان تامین کننده پیشرو فیلم‌های تخصصی فنی تقویت می‌کنیم”

همچنین آلتا ریچاردز، رئیس جهانی نهاد تجاری Specialty Films، اعلام کرد: “مدتی است که ما در حال توسعه راه حل‌های خاص مبتنی بر تقاضای بازار با فیلم‌های ساخته شده از مواد خام جایگزین هستیم. بنابراین تمرکز بر توسعه و تولید محصولات نیمه زیستی باید محقق شود”

خبرنامه پلی یورتان دوره جدید شماره پنجم

شرکت Evonik با گروه REMONDIS در بازیافت پلی یورتان پایدار همکاری می‌کند

Evonik یک گام به هدف خود برای بازیافت مواد در صنعت پلی یورتان نزدیکتر شده است.

این شرکت با گروه REMONDIS (یکی از شرکت‌های بازیافت پیشرو در جهان)، جهت تامین ایمنی فوم‌های مصرفی تشک ها همکاری می‌کند.

فرآیند ابداعی هیدرولیز Evonik ، امکان بازیابی اجزای اصلی فوم پلی یورتان و استفاده مجدد از آن‌ها با کیفیت بالا در تولید تشک‌های جدید را فراهم می‌کند. این فرآیند در حال حاضر در یک کارخانه آزمایشی در هانائو در حال آزمایش است و در مرحله بعدی، فرآیند بازیافت در یک کارخانه بزرگتر آزمایش خواهد شد.

خبرنامه پلی یورتان دوره جدید شماره پنجم

فرآیند هیدرولیز Evonik مواد خام با کیفیت بالاتر را بازیابی می‌کند و قابلیت استفاده مجدد را در مقایسه با فناوری‌های بازیافت قبلی بهبود می‌بخشد. افزایش استفاده از مواد بازیافتی، وابستگی به مواد خام فسیلی را کاهش می‌دهد. فرآیند Evonik به طور قابل توجهی ردپای CO2 را در مقایسه با تولید تشک ها با استفاده از مواد خام فسیلی کاهش می‌دهد.

حفظ مواد خام در سراسر جهان و فرآوری مجدد آن‌ها، یک پیش نیاز اساسی برای حفاظت از محیط زیست و آب و هوای پایدار میباشد.

نمایشگاه های خارجی برگزار شده و پیش رو

31 اکتبر – 02 نوامبر 2023 (9-11 آبان 1402)

PFA’s Fall Technical Meeting

تورنتو، (کانادا)

سازمان دهنده: انجمن فوم پلی یورتان

نشست فنی که توسط انجمن‌های فوم پلی یورتان هر دو سال یکبار در فصل پاییز برگزار می‌شود، بستری را برای متخصصان صنعت فراهم می‌کند تا گرد هم آیند و دانش خود را به اشتراک بگذارند و در مورد آخرین پیشرفت‌ها و نوآوری‌ها در زمینه فوم پلی یورتان بحث کنند.

این کنفرانس، شامل بحث‌های فنی، ارائه‌ها و جلساتی است که طیف گسترده‌ای از موضوعات مرتبط با فوم پلی یورتان مانند فرآیندها، کاربردها و روندهای نوظهور در صنعت فوم پلی یورتان را پوشش می‌دهد.

شرکت کنندگان می‌توانند بینش‌هایی در مورد وضعیت فعلی صنعت فوم پلی یورتان مانند  به روز رسانی مقررات، روند بازار و چالش‌های پیش روی صنعت فوم کسب کنند.

این رویداد، فرصتی ارزشمند برای متخصصان و علاقمندان به فناوری فوم پلی یورتان می‌باشد.

25-22 نوامبر 2023 (1-4 آذر 1402)

مرکز نمایشگاهی TUYAPاستانبول، (ترکیه)

سی و دومین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا (Plast Eurasia 2023)

سی و دومین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا (Plast Eurasia 2023)

نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا ترکیه، بزرگترین نمایشگاه پلاستیک است که در منطقه اوراسیا برگزار می‌گردد.

 این نمایشگاه، در بخش‌های مختلف و حرفه‌ای فعالیت می‌کند و غرفه‌های مربوط به شرکت‌های مطرح و برند های بین المللی، تولیدات و فناوری‌های خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. بخش ماشین آلات نمایشگاه پلاستیک استانبول، شامل غرفه‌هایی مربوط به ماشین آلات قالبی و تزریقی، ماشین آلات تولید فیلم، پلاستیک و … می‌باشد.

بخش دیگر نمایشگاه، مربوط به مواد اولیه و مواد شیمیایی است که در ساخت پلاستیک استفاده می‌شوند و در غرفه‌های این بخش می‌توانید شرکت‌هایی را که در زمینه‌های مواد شیمیایی لاستیک، افزودنی‌های لاستیک، ترکیبات و تثبیت کننده‌های پی وی سی، جوهر چاپ، پلی اتیلن، پلی یورتان، حلال‌ها و پلیمرهای مهندسی فعالیت دارند را ملاقات کنید و با محصولات و تکنولوژی‌های به روز آن‌ها آشنا شوید.

 بخش دیگر این نمایشگاه بخش قالب‌ها است و شرکت کننده‌‌های این بخش، در زمینه‌های تزریق قالب، قالب‌های پلاستیکی، قالب اکستروژن و … فعالیت می‌کنند.

نمایشگاه پلاستیک استانبول ، نمایشگاه بسیار کارآمد و با اهمیتی است و شرکت‌های صنایع مکمل نیز حضور چشمگیری در نمایشگاه دارند.

این نمایشگاه، فرصتی برای حضور در بازارهای بین المللی و یافتن بازارهای وسیع در منطقه اوراسیا است.

نمایشگاه پلاستیک استانبول ، توسط شرکت تویاپ و در محل برگزاری نمایشگاههای تویاپ در بخش اروپایی استانبول برگزار می‌شود.  

5-07 دسامبر 2023(14-16 آذر 1402)

اشتوتگارت، (آلمان)

نمایشگاه فوم اروپا و صنایع داخلی خودرو

این نمایشگاه، یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های تجاری آزاد، برای محصولات فنی فوم و تولید آن در این قاره است. این نمایشگاه،  فرصتی عالی برای همکاری در کل زنجیره تامین را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

سازمان دهند: Smarter Shows

نمایشگاه های داخلی برگزار شده و پیش رو

نمایشگاه بین المللی ایران مِد (IRANMED 2023)

نمایشگاه بین المللی ایران مِد (IRANMED 2023)

نمایشگاه بین المللی ایران مد (IRANMED 2023) در تاریخ 18 الی 21 مهرماه در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار گردید.
رویداد ایران مِد 2023 یک سکوی منحصربفرد برای نمایش آخرین نوآوری‌ها در صنعت تجهیزات پزشکی است و فرصتی ویژه برای تأمین کنندگان و فعالین، مصرف کنندگان و خریداران ارائه نموده تا ایده‌ها و تجربیات خود را ارائه دهند.

بازدید از این نمایشگاه توسط شرکت مواد مهندسی مکرر که یکی از تولیدکنندگان اصلی باندهای پزشکی پلی یورتان می باشد صورت گرفت و بازخورد پر ثمری در پی داشت.

دهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته (امپکس)

دهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته (امپکس)

تهران، (ایران)

 23-26 مهر ماه 1402، ساعت 8 الی 15

محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران

شرکت مواد مهندسی مکرر، تولیدکننده مواد اولیه پلی یورتان در صنعت کفش در این نمایشگاه حضوری فعال داشته است.

نمایشگاه کیف و کفش تهران یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت چرم و کفش در ایران است که هر ساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ارتباط بین تولیدکنندگان، خریداران، صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات کفش است. همچنین این نمایشگاه زمینه‌ای را برای نمایش آخرین دستاوردها، تکنولوژی‌ها، الگوها و طرح‌های مدرن در صنعت چرم و کفش فراهم می‌کند.

مایشگاه کیف و کفش تهران در سال 1402 از تاریخ 23 تا 26 مهر ماه برگزار خواهد شد. این نمایشگاه دهمین دوره از این رویداد است که توسط شرکت آروین مهر فجر برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام برگزارکننده، در این نمایشگاه 174 شرکت داخلی و خارجی در 14 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی حضور خواهند داشت². این شرکت‌ها محصولات متنوعی از جمله کیف، کفش، چرم، چرم مصنوعی، لباس چرمی، ماشین‌آلات و مواد شیمیایی مرتبط را به نمایش خواهند گذاشت.

نمایشگاه کیف و کفش تهران علاوه بر اهداف تجاری، اهداف فرهنگی و آموزشی نیز دارد. در حاشیه این نمایشگاه، برنامه‌هایی همچون کارگاه‌ها، سمینارها، جشنواره‌ها و مسابقات برگزار خواهد شد که موضوعاتی مانند توسعه صادرات، ارتقای کیفیت، ایجاد برند، حفاظت از محیط زیست، انتقال دانش و تجربه و ارزیابی بازار را مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند داد⁴. همچنین در این نمایشگاه، برترین تولیدکنندگان و طراحان محصولات چرمی و کفشی معرفی و تجلیل خواهند شد.

نمایشگاه کیف و کفش تهران یکی از پرطرفدارترین نمایشگاه‌های صنعت چرم و کفش در منطقه است که هر ساله بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. این نمایشگاه نشان‌دهنده توانایی و پتانسیل ایران در تولید و صادرات محصولات کفشی با کیفیت و قیمت مناسب است. این نمایشگاه همچنین می‌تواند موجب ایجاد همکاری‌های بین‌المللی و افزایش سهم بازار ایران در صنعت کفش جهانی شود.

دهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته (امپکس)

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی (HAMex)

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی (HAMex)

تهران، (ایران)

3-6 آبان ماه 1402، ساعت 8 الی 15

محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران

شرکت مواد مهندسی مکرر، تولیدکننده مواد اولیه پلی یورتان در صنعت لوازم خانگی، در این نمایشگاه حضوری فعال داشته است.

شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی در این نمایشگاه از آخرین دستاوردهای خود رونمایی نمودند. با توجه به ممنوعیت واردات لوازم خانگی، به نظر می‌رسد این شرکت‌ها از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برده‌اند و اقدام به توسعه خطوط تولید و طراحی محصولات جدید منطبق با نیاز مشتری نموده‌اند. موضوعی که نمایشگاه امسال را از سال‌های قبل متمایز می‌کرد موضوع نوآوری در طراحی محصولات جدید و تنوع بخشی در تولید  آن ها بود.

شرکت مواد مهندسی مکرر در جهت تحقق اهداف هلدینگ به منظور ارتقای برند مواد مهندسی مکرر در صنعت پلی یورتان و پاسخگویی به نیازهای تولید کنندگان یخچال و فریزر خانگی مطابق سنوات گذشته در نمایشگاه حضور یافت و پذیرای نمایندگان شرکت‌های مختلف بود.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی (HAMex)

پلی ال گازخورده

برای مطالعه مقاله پلی ال گازخورده اینجا کلیک کنید


روند قیمتی، عرضه و تقاضای پتروشیمی کارون  مهر 1402

روند قیمتی، عرضه و تقاضای پتروشیمی کارون  مهر 1402

روند قیمتی، عرضه و تقاضای پتروشیمی کارون  آبان 1402

روند قیمتی، عرضه و تقاضای پتروشیمی کارون  آبان 1402

روند قیمت های جهانی

روند قیمت های جهانی
روند قیمت های جهانی

گردآوری و تالیف در واحد تولید محتوای گروه صنعتی مکرر

استفاده از مطالب مکرر بلاگ تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم به مطلب مجاز می‌باشد و در غیر این صورت پیگرد قانونی خواهد داشت.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *